- Mine behov i forhold til studiet er å lære mer slik at jeg henger med i utviklingen.
- Jeg må vise interesse for undervisningen og være motivert for ny læring
- Av mine medstudenter ønsker jeg at vi kan ha erfaringsutveksling, lære av hverandre og at vi er sammen om å bidra slik at vi får et godt undervisningsmiljø. At vi opptrer støttende ovenfor hverandre.
- Det jeg må gjøre er å dele med meg av den kunnskapen jeg innehar, hjelpe noen dersom det er behov for det og noen ønsker min hjelp. Være positiv, hyggelig og inkluderende.
- Av samlingene forventer jeg at lærerne møter forberedt, at undervisningen er lagt opp ved å følge voksenpedagogiske prinsipper. Jeg ønsker at lærerne skal være tydelig i sine tilbakemeldinger på veiledning i forhold til oppgaver, og at det opptres med «like» tilbakemeldinger. Ved studiet i fjor opplevde vi at vi fikk forskjellige svar/retningslinjer i veiledningen og det er forvirrende når man får veiledning som ikke er «konsekvent» og lik.
Du har gode og målbare punkter her . Det er fint at du har skrevet det i punkter, da er det veldig oversiktlig. Særlig det siste punktet er fint, det er god begrunnelse for hvorfor du har dette som mål!
Takk for tilbakemeldingen 🙂
Jeg liker grunntanken din om dette studiet, Liv Åshild!
«Sharing is caring» bør være et gjennomgående mantra i enhver studiesituasjon, og foreløpig ser det ut til at ønskene og forventningene dine blir innfridd.
Takk for tilbakemeldingen 🙂