Uke 2: Læringsmiljø, fellesskap og inkludering
Dato og tema | Foreleser |
9/1-23 Hva med studentene? | Mattias Øhra |
10/1-23 Sosial støtte og forutsigbarhet | Mattias Øhra |
11/1-23 Hva kan så skolen gjøre? | Mattias Øhra |
12/1-23 Klasse og sosialisering i lys av Basil Bersteins kodeteori | Are Johan Rasmussen |
13/1 -23 Ukes logg uke 2 |
Uke 3: sosialisering og identitetsutvikling
Dato og tema | Foreleser |
16/1- 23 Medier, spill og identitet | Trude Petterson |
18/1-23 Livsmestring og mangfold- folk er folk… eller? | Katrine Kilskar |
19/1- 23 Å snakke med barn og unge | Statens barnehus |
20/1-23 Ukes logg uke 3 |
Uke 4: Lærevansker, TPO og spesialpedagogikk
Dato og tema | Foreleser |
23/1- 23 Psykisk helse i skolen | Kristin Leret |
24/1- 23 Lærerens samarbeidspartnere | Ragnhild Evensen |
25/1-23 Seminar med masterfag | |
26/1-23 Besøk av «voksne for barn» | |
27/1-23 Ukes logg uke 4 |
Uke 5: Mobbing og psykososialt læringsmiljø
Dato og tema | Foreleser |
30/1- 23 Mobbing | Ragnhild Evensen og Kaja fra Mobbeombudet |
31/1-23 Mobbing- inklusjon og eksklusjon i skolen og i vennegjengen | Mattias Øhra |
31/1- 23 SFPU (Smådata) | |
1/2- 23 Ludo: «Storefri» | Katrine Kilskar |
2/2- 23 Film: «Bully» | |
Ukes logg uke 5 |
Uke 6: Forberedelse til eksamen og smådata
Dato og tema | Foreleser |
---|---|
6/2-23 Fortsettelse SFPU | Mattias Øhra |
7/2-23 Eksamens prep | Kristin Læret |